مصاحبه آرشیو خبر ها
اگر به اینتر گل می زدم ، خوشحالی می کردم

اگر به اینتر گل می زدم ، خوشحالی می کردم

هافبک طراح برزیلی یوونتوس که تابستان امسال در ازای 11 میلیون یورو از اینتر به تورین آمده، بعد از پیروزی دیشب یوونتوس برابر اینتر با اسپورت مدیاست صحبت کرد.

 

اگر در مقابل باشگاه سابقت اینتر گل می زدی خوشحالی می کردی؟

 

البته، من همان موقع هم داشتم می دویدم که خوشحالی کنم اما دیدم که ضربه به تیر دروازه خورد. آماده شدن برای این بازی برایمان آسان نبود، با توجه به اثر احساسی بازی چهارشنبه مقابل بایرن. ما برای این بازی خیلی مشتاق بودیم و باید مطمئن می شدیم که تمرکز هم داریم. بازی برگشت لیگ قهرمانان مثل همیشه سخت خواهد بود اما می توانیم انجامش دهیم.

 

آیا اینتر دلتنگ خلاقیت تو در خط میانی است؟

 

هیچ کس تا چند روز پیش دلتنگ من نبود، با توجه به اینکه من اصلا بازی نمیکردم! فوتبال اینطوری است، دائم در حال تغییر است. شما باید کاملا معقول باشید. حالا که بیشتر در نقش هافبک جلوی مدافعان بازی می کنم، می توانم بیشتر به آن خو بگیرم و فوت و فن این پست را یاد بگیرم. در این نقش شما باید به تفکرتان وابسته باشید و کمتر به غریزه رجوع کنید. من عادت داشتم که بر اساس غریزه ام بازی کنم، اما حالا دارم تطبیق پیدا می کنم و فکر می کنم که می توانم خوب کار کنم.

 

یوونتوس حالا جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کرده است، فارغ از هر نتیجه ای که ناپولی برابر فیورنتینا بگیرد:

 

هنوز 11 بازی باقی مانده است و شگفت انگیز است که چنین وضعیتی داریم، چون می دانید که فقط به خودتان بستگی دارد. بقیه باید تلاش اضافه تری برای دنبال کردن شما انجام دهد و موقعیت از دست داده شان را جبران کنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: